Місто на Дніпрі. Як би його не називали в різні часи:Кодак, Половиця, Єкатерінослав, Катеринослав, Новоросійськ, Дніпропетровськ або Днєпропєтровск, Січеслав, останні
часи від Совєтів в народі живе одна єдина назва міста - Днєпр, або українською Дніпро...

пʼятницю, 12 січня 2018 р.

ЗАТРИМАНА ОПЕРНА НАПАДНИЦЯ З МОЛОТКОМ


Затримано жінку, яка вдарила АТОшніка молотком в оперному театрі. Що про це говорить сама правопорушниця?

Жінка два рази збігала від слідства. За її словами, вона просто була налякана. До оголошення підозрюваної в розшук вона перебувала під санкцією домашнього арешту тепер піднімається питання про обрання більш жорсткої запобіжного заходу. Більш того, статтю, по якій вона притягувалася до відповідальності також можливо перекваліфікують. Сама правопорушниця своєї провини не усвідомлює і озвучує свою версію події.

Інцидент стався восени 2016 року в оперному театрі Дніпра. Ось, що про це тоді писали в ЗМІ:
Перший свій втечу правопорушниця зробила під час кримінального провадження. Вона кілька разів відвідала слідчого, після цього зникла. Її затримали на кордоні і доставили в поліцію, в результаті застосувавши запобіжний захід у вигляді домашнього арешту. Але, вона знову втекла і була оголошена в розшук в травні 2017 року.
«Сьогодні поліція отримала санкції на обшук. Підозрювана не відчиняла. Довелося ламати двері за допомогою співробітників ГСЧС. Жінка закрилася на замок ще й в кімнаті. Вона була затримана і доставлена ​​до Дніпровського відділу поліції. Жінка пояснила, що ховалася від слідства в зв'язку з тим, що їй погрожували, в тому числі і потерпілий.
Зараз вона перебуває у відділенні поліції. Слідчий проводить відповідні дії для перекваліфікації справи на більш важку статтю - «хуліганство». Будемо йти до суду з проханням про заміну запобіжного заходу з домашнього арешту на утримання під вартою » ,  - повідомила Ганна Старчевська, спікер ГУНП в Дніпропетровській області.
Підозрювана вважає себе жертвою і наводить свої аргументи. Розповідає, чому у неї в сумці виявився молоток, і від кого змушена була захищатися.
Чому Вас затримали?
«Кравченко в театрі на мене напав, побив. Перед цим в першому антракті він мене ображав, обзивав мене сукою, його супутниця обзивала мене тварюкою. Я йому зробила зауваження і сказала, що я тобі не сука, а порядна російська жінка. Він мені сказав, що ти гнида, ми таких гнид на Сході відстрілюємо. І знову з особливою злістю почав кричати мені вслід: «Сука ... сука ...», щось там про Донбас. Я взагалі-то живу в Дніпропетровську і ніякого відношення до Донбасу не маю, і не мала, власне кажучи.
На цьому не закінчилося. У другому антракті вони вирішили відстежити мене, знайти на балконі. Я пересіла, до речі, змінила місце. І ось ця дівчина на мене напала. Вона спочатку прийшла, забігла, побачила де я сиджу. Я там сиділа, книжку читала 5 хвилин, вони в цей момент займалися тим, що відстежували, де я перебуваю.
Вона ногою вибила у мене книжку, почала кричати: «Терористка, сепаратистка». Від неї пахло етиловим спиртом, коли вона ці репліки здійснювала. Дівиця напирати початку на мене. Я зрозуміла, що справа йде до якоїсь неадекватної розбиранні. Я, щоб її зупинити, відірвала їй хлястик, ланцюжок, руками я її не чіпала. Але зате вона мене стукнула і окуляри розбила. Потім вона сказала: «Ну почекай, щас ми тобі влаштуємо». Я залишилася сидіти, я нікуди не пішла, тому що я, в принципі, не думала, що все знову продовжиться.
Забіг цей товариш і почав мене без слів бити. Бив мене, як мужика, я була заблокована ручками крісла, я вже буквально мало не на підлогу сповзла, тому що ні праворуч, ні ліворуч, ні вгору - я не могла від нього нікуди дітися. Він мене методично бив. Наче я якийсь мужик. Я намагалася його відштовхнути ногами, але, ви розумієте, коли чоловік нападає, ще коли ти знаходишся в такому безпорадному стані, що нікуди від нього не можеш подітися.
Там якийсь чоловік підскочив, його відтягнув, але я вже була в такому стані, як будь-який побитий чоловік, мені просто хотілося і дати здачі, і постояти за себе і просто, щоб це не повторилося. Ні жалю, ні співчуття, жодних рухів совісті з його боку не було.
З якого моменту Ви почали носити з собою молоток?
Ось, коли ввечері зібралася, тому що я розуміла, що пізно, можуть напасти. Я вже тоді розуміла, що навколо мене така ситуація погана, напружена. Я як приїхала влітку з Криму, відразу почалося якесь переслідування.
Крім того, якісь темні особи мене розмістили ще в 15-му році на «миротворців». І я думаю, що ось це переслідування в театрі було пов'язано саме з тим, що вони начиталися цього капосного сайту. Я ніякого відношення ніколи не мала до політики. Я живу обивателем, торгую. Погрози були, обіцяли голову мені відірвати, потім ось цей випадок в театрі ...
Чи не простіше було написати заяву в поліцію?
Після цих побоїв я була дуже сильно налякана. Я просто зібрала речі і поїхала. Я була побита, у мене були сліди побоїв, але я їх зняла на свою мобілку. У мене є запис, де у мене опухла рука і розбита, у мене до цих пір коліно болить. Тому що він мене бив, по всьому тілу наносив удари хаотично кулаками. Я не зняла побої через свого страху.
Коли ми перебували у відділенні, він, не соромлячись співробітників поліції, підходив до мене і показував жестом, мовляв тобі кінець. Прибігли ще троє міцних чоловіків в камуфляжі з автоматами. На мене дивляться, як на ворога, кажуть: «Ууу, зачаїлася сепаратюга!». Що я могла зробити? Я не зняла побоїв, в результаті я не можу себе захистити. Що я могла зробити? Я читаю їх показання - вони брешуть. Я напала, я така сяка.
Але у мене до цього була інша зовсім ситуація. Вона пов'язана з поведінкою сусідів, з тим, що на Тополі наркоаптеки існує. Що мені передали загрози, що мені відірвуть голову, що мене захоплять. У мене тоді теж був великий страх.https: //akcent-media.tv/zaderzhana-zhenshhina-udarivshaya-atoshnika-molotkom-v-opernom-teatre-chto-ob-etom-govorit-sama-pravonarushitelnitsa/

Немає коментарів:

Дописати коментар