Місто на Дніпрі. Як би його не називали в різні часи:Кодак, Половиця, Єкатерінослав, Катеринослав, Новоросійськ, Дніпропетровськ або Днєпропєтровск, Січеслав, останні
часи від Совєтів в народі живе одна єдина назва міста - Днєпр, або українською Дніпро...

середу, 7 листопада 2012 р.

Свавілля міліції Дніпропетровськ 07.11.2012 затримали депутата райради Андрія Соколова та журналіста газети Лица Віктора Орла


Свавілля міліції Дніпропетровськ 07.11.2012 затримали депутата райради Андрія Соколова та журналіста газети Лица Віктора Орлаhttp://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=mrPD8tg_pwc







У Дніпропетровську затримали учасників акції проти фальсифікацій

Середа, 07 листопада 2012, 20:51
У Дніпропетровську міліція затримала двох учасників безстрокової акції протесту проти фальсифікації результатів виборів до Верховної Ради.
Про це повідомляє "Радіо "Свобода" з посиланням на активістів акції.
Для доправлення до суду правоохоронці затримали депутата Самарської райради Андрія Соколова, який є відповідальною особою за проведення акції, а також журналіста Віктора Орла, який брав участь у мітингу.
За інформацією правоохоронців, акція опозиції несанкціонована, адже організатори завчасно не попередили про її проведення міську раду. Міліція склала протокол про адміністративне правопорушення.
"В органах місцевого самоврядування повідомлення немає. Спочатку повідомляється до органів місцевого самоврядування, а потім - проводиться. У статті 39 Конституції чітко написано: завчасно сповістити органи місцевого самоврядування", - заявив заступник начальника ГУ МВС України в області Володимир Седлецький.
Водночас, за словами організаторів, вони надсилали повідомлення про проведення мітингу до міськради поштою і мають квитанцію, яка це підтверджує.
"Право на мирні зібрання передбачене Конституцією", - заявили в облорганізації "Батьківщини".http://www.pravda.com.ua/news/2012/11/7/6977031/

http://maidan.org.ua/2012/11/u-dnipropetrovsku-zatrymaly-dvoh-uchasnykiv-aktsiji-proty-falshuvannya-vyboriv-video/






Artem Fisunov повідомив зміст позову Прокурору Дніпропетровської області Державному раднику юстиції 2 класу Марчук Н.В. Депутата Самарської районної у м.Дніпропетровську
ради Соколова Андрія Геннадійовича

 ЗАЯВА про вчинення злочинів працівниками міліції (в порядку ст.97 КПК України) 07 листопада 2012 року біля парку ім. Глоби в м.Дніпропетровску Всеукраїнським Об’єднанням «БАТЬКІВЩИНА» проводився мітинг та звіт депутатів місцевих рад перед виборцями. Про ці заходи у встановленому порядку завчасно було сповіщено органи влади, як це вимагають вимоги закону, шляхом направлення письмового повідомлення. Разом з тим, мною, як депутатом Самарської районної у м.Дніпропетровську ради, проводився звіт перед виборцями відповідно до вимог Закону України «Про статус депутатів місцевих рад». Згідно до повідомлення про проведення цього заходу, я був відповідальний за його проведення. Під час проведення мітингу та звіту, з’явилися співробітники міліції на чолі із заступником начальника Кіровського РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області Колокол Володимиром Олександровичем. На мене було складено протокол про адміністративне правопорушення за ст.185-1 КУпАП, були відібрані пояснення. Після цього, Колокол В.О. вимагав від мене проїхати до Кіровського РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області, а потім до Кіровського районного суду м.Дніпропетровська для розгляду адміністративного матеріалу. Я пояснив, що обов’язково з’явлюся до суду за судовим викликом, але Колокол В.О. почав мені погрожувати, що він застосує до мене силу, та затримує мене для доставки у судове засідання. При цьому, я наголосив, що в такому випадку дії співробітників міліції щодо мого затримання є незаконними, оскільки я не ухиляюся від явки до суду, суд мене на той час не викликав, постанови про примусове доставляння не ухвалював, та і взагалі таке затримання не передбачено вимогами закону. Також я вимагав пояснити мені причини мого затримання, якими нормами закону моє затримання і примусове доставляння до райвідділу міліції, а потім і до суду, передбачено. Але, Колокол В.О. мені і не пояснив жодних правових підстав своїх дій, та казав, що він все одно проведе моє затримання та насильне доставляння до відділу міліції та суду, а я можу потім оскаржити його дій, при цьому нахабно посміхався і весь час підштовхував мене у спину. При цьому, протокол було складено за ст.185-1 КУпАП, яка не передбачає будь-якого примусового доставляння людини до райвідділу міліції та до суду. Не дивлячись на це, Колокол В.О. віддав наказ працівникам міліції здійснити моє незаконне затримання, та і сам приймав у ньому активну участь – штовхав мене до міліцейського автомобілю та за руки затягував мене у нього, застосовуючи насильство і погрози на мою адресу. При цьому, я не вчиняв жодних дій, які могли б бути підставою для такого затримання. Зазначенні злочинні дії Колокола та його підлеглих були зафіксовані за допомогою відео зйомки, та повна версія відео того безчинства, яке творив Колокол В.О. є не веб-порталі: http://maidan.org.ua/2012/11/u-dnipropetrovsku-zatrymaly-dvoh-uchasnykiv-aktsiji-proty-falshuvannya-vyboriv-video/ а також на інтернет-ресурсах та сайтах інших громадських організацій та політичних об’єднань. Крім того, ці злочинні дії відбувалися у присутності багатьох свідків, інших депутатів місцевих рад та представників ЗМІ, які зможуть підтвердити всі ці обставини. Вважаю такі дії заступника начальника Кіровського РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області Колокола В.О. є злочинними, незаконними, такими, які порушують не тільки вимоги закону, але і прямі норми Конституції України. Своїми діями Колокол В.О., будучи працівником правоохоронних органів, та займаючи керівну посаду, вчинив наступні злочини: - незаконне перешкоджання організації або проведенню зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій, якщо це діяння було вчинене службовою особою або із застосуванням фізичного насильства, за що передбачена відповідальність за ст. 340 КК України; - створення штучних перешкод у їх роботі депутата місцевої ради, за що передбачена відповідальність за ч.1 ст.351 КК України; - зловживання владою та службовим становищем, тобто умисне, з корисливих мотивів чи в інших особистих інтересах або в інтересах третіх осіб використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, яке завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, вчинене працівником правоохоронного органу, за що передбачена відповідальність за ч.3 ст.364 КК України; - перевищення влади та службових повноважень, що супроводжувалося насильством та погрозою застосування насильства, застосуванням спеціальних засобів або болісними і такими, що ображають особисту гідність потерпілого, діями, за що передбачена відповідальність за ч.2 ст.365 КК України; - завідомо незаконне затримання або незаконний привід, за що передбачена відповідальність за ч.1 ст.371 КК України. Враховуючи викладене, керуючись ст.97 КПК України, - ПРОШУ: Організувати прокурорську перевірку в порядку ст.97 КПК України зазначених обставин, за результатами якої порушити кримінальну справу відносно заступника Кіровського РВ ДМУ УМВС України в Дніпропетровській області Колокола Володимира Олександровича за ознаками злочинів, передбачених ст.340, ч.1 ст.351, ч.3 ст.364, ч.2 ст.365, ч.1 ст.371 Кримінального кодексу України. Про прийняте рішення прошу повідомити мене у встановленому законом порядку. З повагою, Депутат Самарської районної у м.Дніпропетровську ради А.Г.Соколов

Немає коментарів:

Дописати коментар