Місто на Дніпрі. Як би його не називали в різні часи:Кодак, Половиця, Єкатерінослав, Катеринослав, Новоросійськ, Дніпропетровськ або Днєпропєтровск, Січеслав, останні
часи від Совєтів в народі живе одна єдина назва міста - Днєпр, або українською Дніпро...

вівторок, 30 червня 2015 р.

ДОПОМОЖІТЬ бійцю Правого Сектора Гальцов Артур Валериевич

ДОПОМОЖІТЬ бійцю Правого Сектора Гальцов Артур Валериевич. знаходиться в дніпропетровській лікарні №4 050-342-42-21 - Валерій - батько 099-416-19-89 - Оля - сестра. карта- 67 62 46 20 54 88 20 94 Шевчук Дарья Александровна - карта Приватбанка на звідну сестру,





- Сколько метров до земли?!
Ответа не было. Никто не обращал внимания на молодого солдата.
- Хорошо. Я проверю. И шагнул...
А память не давала спокойно жить : село Водяное под Донецком, где собирал останки своих друзей, которые подорвались на мине.
Отпуск, вернее направление на лечение в свой родной Днепр.
В больнице медсестра с санитаркой попросили помочь доставить умерших пациентов в морг.
Не готов был Артур в свои 24 года к таким жизненным испытаниям.
После того как помог, пошел в магазин, купил спиртное и напился, чтобы забыться...
Вернувшись в больницу спросил у дежурного врача:
- Сколько метров до земли?!
Ответа не было. Никто не обращал внимания на молодого солдата.
- Хорошо. Я проверю. И шагнул...
С третьего этажа больничного здания.
Получил массу переломов и гематом но остался жить.
Как и ДО, так и После отчаянного шага к парню особого внимания со стороны врачей не было. Его в больнице нашли волонтеры, которые пытаются спасти парня. Девочки посменно сидят с Артуром и делают все возможное, чтобы спасти парня.
У 24-летнего бойца " Правого Сектора" Артура Гальцова много пролежней, вес не дотягивает 40 килограммов,питается зондом.
Единственная частная клиника "Нодус" готова взять парня на лечение.

ЗИ
З допису прибрав номер картки і залишив лише родички, зверніть увагу. Гроші мають потрапляти напряму а не через якихось неясних посередників

Перед перерахуванням передзвоніть родичам...

1 коментар:

  1. Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав свою позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив, як і обіцяв, без жодних затримок. позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com дякую.

    ВідповістиВидалити