Місто на Дніпрі. Як би його не називали в різні часи:Кодак, Половиця, Єкатерінослав, Катеринослав, Новоросійськ, Дніпропетровськ або Днєпропєтровск, Січеслав, останні
часи від Совєтів в народі живе одна єдина назва міста - Днєпр, або українською Дніпро...

вівторок, 18 вересня 2012 р.

Така вона підступна іпотека для молоді...

● DNEPR.COM - главный городской портал ●
На Дніпропетровщині оформлений тільки один кредит в рамках програми пільгової іпотеки
В даний час для участі в державній програмі пільгової іпотеки в Дніпропетровській області затверджено 10 житлових будинків. В основному це об'єкти, що будуються з різним ступенем будівельної готовності та різним рівнем житла. Квартири в цих будинках можна придбати під 16% річних, з яких позичальник заплатить всього лише 3%, а решта 13% йому компенсує держава. Максимальний термін кредитування - 15 років. Однак незважаючи на привабливу іпотечну ставку, жителі Дніпропетровщини не поспішають приєднатися до програми.
За три місяці роботи програми пільгової іпотеки в Дніпропетровській області укладено тільки один іпотечний договір. Втім, в інших регіонах картина не краща. Так, на початок вересня, за даними Мінрегіону, в Україні в рамках програми оформлено 336 договорів на надання часткової компенсації відсотків і профінансовано 335 кредитів. Як виявилося, отримати пільговий кредит не так-то просто.
Багато потенційні претенденти на пільгову іпотеку скаржаться на жорсткі умови банків і бюрократичну тяганину - потрібно зібрати важкий пакет документів і підтвердити, що позичальник дійсно потребує житла. Крім того, необхідно документально підтвердити свою платоспроможність, а це проблематично, оскільки більшість претендентів мають неофіційні доходи.
Також багатьох не влаштовують запропоновані в рамках програми квартири - вибір невеликий, та й підібрати підходящу по площі й місцю розташування квартиру в більшості випадків нереально. Забудовники в основному виставляють житло великого метражу, а за перевищення нормативної площі потрібно платити з власної кишені. Ще одна складність - пропонована ціна квартир. Найчастіше вона перевищує нормативну (5 тис. грн. За «квадрат» у Дніпропетровську), що також вимагає додаткової оплати.
Ще одна серйозна перешкода - початковий внесок у розмірі 25% вартості обраного житла. Такою сумою розташовує не кожен позичальник. І хоча банки погоджуються на 10% внеску, однак для цього потрібно надати додаткову заставу, що також проблематично.
І нарешті, головна проблема - недовіра до держави, яке не раз обманював тих, хто намагався затіяти з ним чесну гру. Потенційні учасники програми побоюються, що держава не зможе гарантовано виплачувати компенсацію протягом усього терміну кредиту, як це трапилося з молодіжними позиками.
Все це робить програму пільгової іпотеки непопулярною серед населення і змушує багатьох відмовлятися від привабливої, на перший погляд, «подарунка» від держави.

1 коментар:

  1. У вас тут хороші статті! Якщо хтось тут шукає позику для придбання житла чи інші потреби у фінансуванні,
    Я хочу, щоб ви зв’язалися з паном Бенджаміном за телефоном 247officedept@gmail.com Також за додатком Whats-App 1-989-394-3740 Коли мене познайомили з паном Бенджаміном, я виходив на ринок як перший покупець. Звичайно, мої потреби були дещо іншими, і у мене було безліч запитань. Перш ніж він надіслав мені мій лист попереднього схвалення, він зателефонував поговорити зі мною про те, що це означає і що може змінитися. Він зробив мене доступним майже будь-якої години за допомогою електронної пошти та текстових повідомлень. Він був дуже чуйним та обізнаним. Він також дуже прямий. Я пояснив йому, які були мої очікування щодо часу закриття та інших деталей. Він сказав, що виправдає ці очікування, але перевершив їх. Я так швидко закрив ріелтора, і продавець, звичайно, був у захваті від цього. Але як покупець я оцінив, що я пройшов через процес пропозиції позики пана Бенджаміна. Від попереднього затвердження до закриття - подорож була такою безшовною, і я вважаю себе щасливчиком, бо чув історії жахів. Я рекомендую його всім, хто шукає позику. Все оброблялося в електронному вигляді доцільно та надійно

    ВідповістиВидалити